Monday, May 03, 2010

liat & malas gilerr..

Walahhhh weeyyyy...

pagi-pagi lagi dah bangun niee...bukan bangun utk mandi laut nie...bangun utk pg keje lor.....
hari ni dah mula keje seperti biasa..keybod yg dah lama bercuti ni..kena lah bersedia berkhidmat lagi utk aku yer....harap2 tak tumbuh taugeh....wakakakkawkaka....

rasa liat & malas utk dtg ke office mmg menebal dalam diri nie.maklumlah baru balik dari bercuti ni,mood & perasaan semua masih lagi disana nie...tak ada langsung perasaan nak dtg berkerja nie.

aku rasa bukan aku sorang jer yg rasa sebegini...5 org lagi kawn2 aku yg lain tu mesti rasa apa yg aku rasa jugak nie...jgn nak tipu yer...aku leh dpt rasa tau...

so..selamat kembali berkerja utk semua...


p/s -story "6 dara mgetop"...masih dalam under construction..aku akan rojer2 kemudian

No comments: