Friday, February 05, 2010

ari jumaat..baju biru....


wrghh,,aku mau pulang segera nie...

kenapa dgn aku nie...bila masuk jer hari jumaatt aku punya mood rasa dah terlalu habiss utk berkejr nie..

sbb semangat cuti hari minggu dah melonjak2 dalam diri nie....

kalau boleh nak aje aku pulang skrg nie...dah lah hari nie bekerja kena pakai T-shirt compny warna biru ....

dah mcm J-cey pasukan bola...hahahah..

bila time lunch...berderet2 lah bdk office aku nie kat traffic linght tue melintas jalan pg tapau makanan....sekali pandang mmg macam pasukan bola....tapi bila 2 kali pandang mcm pasukan sorak pun ada...hahahha....

kelakar betuii t-shirt biru ni tau.....aku pun tak tau lah rekaan sapa lah t-shirt ni....walaupun aku ada rasa sedikt tak berapa suka dgn design t-shirt nie..aku terpaksa jgk pakai...sbb ..entah....sbb apa entah,entah ler....

aku berharap hari jumaat nie,cepat2 lah berjalan waktu nyer....aku dah mmg tak ada feeling lagi nie...

dah terbayang2 katil & bantal busukk aku nie....

mgkin disebbkan t-shirt nie yg membuat kan aku menjadi mlas utk membuat kerja...

.......emmm apa2 tah....

No comments: